Skole ven
brevkassespørgsmål af
Lukas
14 år
Hey det er fordi jeg er en 14 årige dreng jeg onanar 1 til 4 gange om dagen plus der er en dreng i min klasse som jeg gerne ville have noget med altså i stil af giv ham hj og bj og mere hvad skal jeg gøre kh dreng på special skole

Svar:
Hej Lukas.
Tak for dit brev. Hvor lyder det dejligt, at der er en dreng fra din klasse som du har fået øjnene op for, og som du gerne vil have noget med. Du skriver, at du gerne vil give ham et handjob og et blowjob, og spørger hvad du skal gøre. For at det kan komme til at ske, er det meget vigtigt, at drengen fra din klasse også er med på det og har lyst til at være sammen med dig og få et handjob og/eller et blowjob.
Derfor kan det være en god idé at starte med at prøve at fortælle drengen fra din klasse, at du har lyst til at være sammen med ham. Hvis du synes, at det er svært at skulle sige det til ham, kan du også sende en besked til ham og fortælle ham, at du gerne vil have noget med ham og hvad du godt kunne tænke dig. På den måde kan du finde ud af, om han også har lyst til at være sammen med dig og prøve nogle af de ting af.
Du kan også prøve at spørge drengen fra din klasse om, om han har lyst til at I i første omgang prøver at onanere sammen. Det er meget normalt at drenge onanerer sammen, og derfor kan man sagtens sidde i det samme rum som sine venner, når man onanerer. Hvis du stadig er nysgerrig på, at give et handjob og/eller et blowjob til drengen fra din klasse, kan du prøve at spørge ind til, om han også har overvejet det. Det kan være en gode måde at blive klogere på, hvad man godt kan lide, og hvad drengen fra din klasse har lyst til.
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar. Du er også altid velkommen til at skrive i vores 1-1 chat.
Hilsen Gro.