Sexlegetøj?

brevkassespørgsmål

Sexlegetøj?

brevkassespørgsmål af
Den lidrlige
13 år

Hey cyberhus jeg er en dreng på 13år jeg har spillet pik i 3-4 år men jeg synes det er blevet kedeligt at jeg bare sidder og hiver i min pik så mit spørgsmål er om at man kan købe onani produkter når man er 13år og om i kan anbfale noget hilsen den lideligedreng

Svar:

Hej Lidrlige

Godt du skriver inden du kaster dig ud i indkøb af sexlegetøj. Det er nemlig ikke så enkelt når man er 13 år.

I Danmark er det ikke tilladt for forretninger eller webshops, at sælge sexlegetøj til unge under 16 år. Mange vil faktisk kræve at deres kunder skal være 18 år, før de vil sælge. Så umiddelbart er mligheden for at købe noget udelukket.

Til gengæld, kunne det måske være en mulighed at lave noget selv? DU kan prøve at google hjemmelavet sexlegetøj, eller tjekke et blogindlæg, fra en af vores tidligere bloggere, på Cyberhus. Han giver et ret godt bud på en nem måde at lave et sexlegetøj, af ting man måske allerede har derhjemme, og ellers nemt kan købe. Du kan se mere her

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål