Sex med klassekammerate på lejer tur
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej Cyberhus og andre, her tidligere på sommeren var min klasse og jeg på Langeland, i min klasse er vi 20 elever 3 drenge 17 piger, mig og min klassekammerat, vi kan kalde ham Gustav, var de eneste drenge fra vores klasse der var med den 3 var syg, vi skulle kun overnatte 1 nat og det er jeg faktisk glad for nu. Okay det startede med at vi ankom og vi skulle bo i hytter og vi var jo kun to drenge so vi fik en hytte for også selv vores hytte lå længst væk bag et buskads af en art, mig og Gustav fungere godt sammen og vi havde det sjovt på værelset indtil vi blev kaldt sammen, vi måtte mange ting blandt andet og bade vi boede tæt på stranden, da kl er 22.15 skal alle gå i hytterne og så måtte vi gøre hvad vi ville det der skulle bare være ro kk 23.00, vi snakkede og spilled og meget andet men da kl er 23.07 eller så noget sover vi ikke vi begyndte og snakke om at vi skulle bade når lærerne var gået i seng, jeg siger så at jeg ikke har badebukser med og kune et par underbukser med så jeg kan lunen ikke bade men jeg gerne ville gå med, han siger så at han heller ikke har badebukser med men at vi bare kan gøre det uden noget og jeg tænkte først at jeg ikke havde lyst men jeg gjorde det, så vi kom tilbage i hytten skulle vi begge tisse han startede og da han gik ud af døren gik jeg Ind i ham vi begge var ukoncentreret så jeg får kysse ham ved en fejl, jeg gik i panik og sagde undskyld og skyndte mig ud på toilettet da jeg kom of fra toilettet sad han i Sine underbukser, der var stille jeg sætter mig i min seng og kigger på min telefon fordi jeg får en notifikation det var en besked fra ham hvor han skrev “kom lige hen til mig” jeg kiggede op og sagde hvad er det? Han sagde kom lige, da jeg satte mig på sengen kyssede han mig, og det var der det startede, jeg vil helst ikke gå i detaljer med hvad vi lavede men vi hyggede til kl var omkring 01.00, vores senge kunne skubbes så vi skubbede dem sammen og så sov vi ved siden af hinanden, da vi kom jeg fredag sagde vi farvel og han har ignoreret mine beskeder, snaps og ikke set de TikToks jeg har sent ham, har jeg gjordt noget forkert eller skal jeg vente til at han kontakter mig?

Svar:
Kære du.
Det lyder til du har haft en lidt intens og måske forvirrende oplevelse, som du gennemgik med din klassekammerat. Som jeg kan forstå på dit brev, har du måske følt dig usikker og forvirret over hans adfærd efter det, der skete mellem jer.
Det er vigtigt at huske på her, at det som skete, skete i et øjeblik hvor en masse følelser var involveret, og det kan derfor både du og han prøver at finde ud af, hvordan I føler omkring situationen. Det er svært at sige præcis, hvorfor han har valgt at ignorere dine beskeder, det kan være flere grunde. Måske er han forvirret eller usikker på sine egne følelser, eller måske har han bare brug for tid til at bearbejde oplevelsen. Det er måske bedst at give ham den nødvendige tid, og ikke presse på.
Du har ikke nødvendigvis gjort noget forkert. Det er normalt at føle sig forvirret, især efter en situation, hvor tingene måske er gået en anelse for stærkt og hvor følelser er på spil. Somsagt, så er det vigtigt, at du giver både dig selv og ham tid og rum til at bearbejde det der skete. Hvis han ignorerer dig lige nu, kan det være bedst at give ham tid og plads til at tage kontakt, når han er klar så anbefaler du ikke presser yderligere med kontakt, da det kan have modsat effekt måske.
Hvis du dog føler, at det er nødvendigt at tale med ham om, hvad der skete, kan du prøve at sende ham en besked eller en video, hvor du uddyber du gerne vil have en åben og ærlig snak om situationen, men uden at presse ham. Jeg kan give et forslag til hvad du evt kunne skrive/sige til ham.
"Jeg har tænkt meget på, hvad der skete mellem os på turen. Jeg ville bare gerne tale med dig om det, fordi jeg ikke helt ved hvordan du har det, og det har gjort mig lidt usikker. Det var en speciel oplevelse, og jeg vil gerne sikre mig, at vi begge er cool med det der skete. Hvis du har brug for tid, respekterer jeg det, men jeg vil gerne høre fra dig, når du er klar eller har lyst til at tale om det."
Hvis han ikke ønsker at snakke om det må acceptere hans beslutning, det er vigtigt at respektere hinandens følelser og grænser i sådan en situation, selvom det naturligvis kan være træls når du gerne vil vide mere, men ikke desto mindre må du acceptere hvis han ikke vil snakke yderligere om det.
Håber mit skriv kan hjælpe dig, og jeg vil ønske dig al held og lykke!
Med venlig hilsen Kylie.