Sex
brevkassespørgsmål af
Ukendt
16 år
Hej Jeg som dreng har heletiden svært ved at sætte en finger i røvhullet. Nogle gange finder jeg heller ikke røvhullet. Er det noget i kan hjælpe med at svare på.

Svar:
Hej med dig
Hvis du gerne vil stikke en finger i røven, når du har sex eller når du onanerer, er det selvfølgelig ret irriterende, hvis du har svært ved at finde selve hullet.
En mulighed kan være at stikker din finger ind, oppe i toppen af dine balder. Hvis du så kører din finger nedad, men du holder den mellem balderne, og fortsætter til du nærmer kommer ind mellem benene. Så skulle du gerne ramme røvhullet "på vejen".
En anden mulighed, kunne være at finde et lille spejl. Smide bukserne, og så simpelthen sætte dig på hug, over spejlet, så du kan se dig selv nedefra. Så bliver det lettere at finde røvhullet, og når du først har kigget og fundet det et par gange, bliver det nemmere at finde det uden spejl.
Mange hilsner
Lasse