Nervøs ved næste gang

brevkassespørgsmål

Nervøs ved næste gang

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 6 år 6 måneder siden

hej cyberhus

jeg har her den anden dag haft sex for første gang. da alting Virket og kom igang var det dejligt, men problemet er den at når vi er sammen bare ligger sammen og snaver og rører lidt, kan jeg få meget lidt udløsning dernede. Og inden vi skulle have sex , og jeg skulle få kondom på var den slap. Så efter jeg havde rykket meget i den fik jeg helt udløsning inden vi kom igang, hvilket resulteret i at den var slap og vi skulle vente til den var “genopladet”. er vireklig bange for det samme sker igen.

hvordan kan jeg undgå det:/??

Svar:

Kære du,

Hvor er det dejligt, du har fundet en, du har lyst til at have sex med. Det er en meget intim og personlig ting at dele, og det kræver faktisk også lidt øvelse. Det er ret normalt, at det i starten går lidt hurtigt, altså at fyren måske får udløsning lidt pludseligt, og man så må vente til han er klar igen. Det tror jeg faktisk de fleste fyre oplever i starten! Det vil lige så stille blive bedre, når du vænner dig til sexdelen. Det hele er jo nyt og spændende og pirrende lige nu, og så kan det godt ske meget pludseligt. Lige så snart I har øvet jer lidt, vil du blive bedre til at styre din udløsning. Det kan du også godt øve dig på alene, ved at prøve at lade vær med at komme og trække tiden lidt længere end normalt. Men du skal altså ikke bekymre dig, det skal nok blive bedre!

Jeg håber du kan bruge mit svar!

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål