Min pik mv...

brevkassespørgsmål

Min pik mv...

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 6 år 9 måneder siden

Jeg har fået en sød kæreste. Når vi er sammen er min pik hele tiden stiv og det er flovt synes jeg. Og jeg mener ikke, når vi er i seng sammen men bare når vi kysser og bare jeg rører hende, så bliver min pik stiv. Og det er ret så irriterende synes jeg. Hun må ikke føle sig presset til at vi har samleje.

Og så sagde hun til mig, at hun sommetider er så "kørt op" , har lyst når vi har set hinanden så hun må onanere når hun kommer hjem. Det var nyt for jeg troede altså ikke at piger sådan blev så liderlige!??!

Jeg onanerer og vi har også rørt ved hinanden uden tøj flere gange..og jeg endte så med at få udløsning :( Men hun sagde intet vredt men spurgte om jeg havde det dejligt og var glad. Det var jo mega sødt og nice!

Lyder det her som det skal være?

Svar:

Hej med dig,

Tillykke med din kæreste - det lyder til, at du har fundet en pige du er rigtig glad for, og som er glad for dig. Det er dejligt for jer begge to!

Du kan være helt rolig - alt ved dig er helt som det skal være. Det er meget naturligt, at man, især i starten af et forhold er ekstra tændt, fordi det hele er så nyt og spændende. Det kan føre til, at du fx har stiv pik og nemmere får udløsning end du ellers ville. Faktisk er det jo også lidt af det samme som din kæreste oplever, ved at hun fortæller dig, at hun ofte er meget tændt når I har været sammen. Det er naturligt for begge køn, og det viser jo bare, at I tænder på hinanden, er glade for hinanden og er ved at udforske hinandens kroppe - ligesom det skal være. Det er rigtig fint af dig, at være opmærksom på, at hun ikke skal føle sig presset til noget, og hvis du er bange for, at hun føler det sådan fordi du ofte er så tændt når I er sammen, synes jeg bare du skal sætte ord på og sige, at det er fordi du synes hun er så dejlig, men at det ikke er din intention at presse hende til noget. Hun vil med garanti blive mere smigret af, at du synes hun er så dejlig, end hun vil tænke over, at du presser hende.

Håber det er svar nok på dit spørgsmål!

Held og lykke med kærligheden.

Mange hilsner

Christina.

Christinas billede
Christina fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål