Inge bryster
brevkassespørgsmål af
Maria Louise
19 år
Jeg er en pige på 19år. Jeg har ingen bryster. Problemet er, at jeg er forelsket i en fyr, som tender på piger med B-C skåls bryster(siger han bedste ven). Jeg har, været forelsket i ham i,  over et års tid.
Hvad skal jeg gøre?

Svar:
Kære du
Hvor er det dejligt for dig, at du har fundet en fyr, du er forelsket i. At være forelsket kan være rigtig dejligt, og det kan føles som om man flyver på en lyserød sky. Men det kan også være ret svært, hvis man er usikker på om forelskelsen er gengældt, og man kan blive ret usikker på sig selv.
Du spørger til, hvad du kan gøre, da du har hørt, at ham du er forelsket i tænder på piger med en b-c skål, og du selv ikke har særligt store bryster. Jeg kan godt forstå, at det er noget du tænker over, da det er helt almindeligt, når man er forelsket, at tænke over, hvad den anden mon synes om en, fx hvordan man ser ud, om han kan lide ens personlighed osv. Når det kommer til ens udseende, så kan det være svært at ændre på det helt store, og særligt i forhold til ens bryster. Bryster er og ser forskellige ud, og det kan være svært at ændre på dem, så derfor tænker jeg ikke, at du kan gøre det helt store. Uanset om det handler om bryster eller noget andet ved ens udseende, så tænker jeg det vigtigste er, at man selv er tilfreds med det. Hvis man hviler i sig selv og er glad for sig selv, så kan andre typisk også mærke det, og så er det faktisk helt ligegyldigt, hvordan man ser ud.
Mange mennesker har typisk noget, som de tænder ekstra på, det kan være, at du også kender det fra dig selv? Men det betyder ikke nødvendigvis, at man vælger at være sammen med personer, som netop har de karaktertræk, som man godt kan lide. Det handler derimod ofte om man har god kemi og om man kan lide hinandens personlighed. Så mit bedste råd til dig er, om du kan prøve ikke at tænke så meget over, at han måske godt kan lide piger med en bestemt størrelse bryster, men i stedet bare prøve at være dig selv, når/hvis du er omkring ham.
Jeg håber, at du kan bruge mit svar.
Mange hilsner
Pernille