Brevkasse

Packet tracer problem

Hej netværk Jeg har et problem med mit netværk i packet tracer, jeg kan ikke pinge min sky selvom jeg har IP routet og lavede 2 separate subnets men det virker stadig ikke. jeg har 2 pc'er connectet til en switch, til en router og så til ISP (ps det er connectet via straight through cabler) PLS...

Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Er jeg psykopat?

Hej cyberhus Jeg tror måske jeg er psykopat fordi at der er en masse følser som jeg ikke føler feks jeg savner ik folk, Jeg kan ik elske folk ogs selv om det mine forældre, jeg er næsten aldrig glad men er heller ik sur eller ked af det så føler jeg bare ik noget overhovedet, der er også mange...

Kylie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

grimt ord

Jeg spiller fortnite med en jeg er blevet gode venner med. Han spørger om vi skal mødes, hvad skal jeg gøre?

Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål