dame Undertøj

brevkassespørgsmål

dame Undertøj

brevkassespørgsmål af
Frederik
15 år
Oprettet 6 år 7 måneder siden

Hej Cyberhus jeg er en dreng på 15 år som er biseksuel. Jeg kan godt lide at tage noget dame-undertøj på og gå med nogle gang. Gør det dog kun derhjemme.

er det ok?

er det normalt?

Svar:

Kære du,

Når det kommer til seksuelle lyster og fantasier, så er det ret svært at snakke om "normalt" og "unormalt". For alle har forskellige lyster og fantasier, så der er måske slet ikke noget, der er normalt. Der er uden tvivl rigtig mange, der kender til din lyst til at gå i dametøj, så du er ikke alene. Det er helt sikkert også okay, der er næsten ikke nogle lyster, der er forkerte, så længe man ikke skader nogen selvfølgelig. Så jeg synes bestemt ikke, du skal skamme dig over din lyst! Den er helt okay og det skal du bare udforske! Hvis du vil læse lidt mere om forskellige seksualiteter og tanker omkring lyster, så er der lidt at finde her

Jeg håber, mit svar hjælper dig!

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål