sæd på gulvet i klassen
brevkassespørgsmål af
anonym
13 år
Jeg vil lige spørge om det er okay at onanere i sit eget klasseværelse. Det var ikke så godt et tidspunkt kom der et par piger en fra min klasse og stod og grinte. Og nu har de sagt det videre til allesammen

Svar:
Kære Anonym,
Tak fordi du skriver ind med dit spørgsmål.
Det at onanere er en privat ting, og noget som man som regel gør for sig selv eller sammen med ens kæreste. Som du selv siger var det ikke et godt tidspunkt, da det er meget åbentlyst i et klasselokale, og andre nemt kan se dig gøre det.
Det er helt normalt i din alder at være meget liderlig, da du nok er i puberteten. Derfor tænker du sikkert meget tit på sex, og har stor lyst til at onanere og røre ved dig selv, lige meget hvor du befinder dig. Men du skal igen huske på, at det er privat, og noget som de fleste ikke har lyst til at se eller høre om. Du bliver derfor nød til at kontrollere dine lyster, og vente med at onanere til du kommer hjem eller er alene.
Hvis det bliver for meget og du ikke kan styre det, vil jeg anbefale dig til at gå ud på toilettet hvor du kan være alene, og huske at tørre din sæd op, så andre ikke skal gøre det for dig.
Jeg håber du har fået svar på dit spørgsmål. Hvis du har andre spørgsmål er du naturligvis velkommen til at skrive ind igen.
Med venlig hilsen,
Torben(Brevkasserådgiver)