Problem igen...
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej igen Cyberhus... har skrevet herind tidligere ang eks kæreste problemer.. nå nok om det
men denne gang er det osse noget med min eks kæreste..
jeg lavede en anden Snapchat profil og skrev til jende fra den uden hun vidste det var mig, skrev Som en anden person jeg selv havde “opfundet” altså med navn for og se om hun løj overfor mig... men så fandt hun ud af det og sagde det var fucking klamt og nu har hun slettede mig over ALT... er mega bange for om dey kan gøre noget ved min ry når jeg fx skal finde en ny hvis hun nu har sagt noget videre til andre tænker på det 24/7..
er Der noget jeg kan gøre?:((
vh ham den forvirret...

Svar:
Hej igen
Nå så er den gal igen, jeg er da ked af at høre at du stadig går og har problemer. Måske er de den her gang lidt mere selvskabte. Det lyder som om at du virkelige har behov for at komme videre, det er aldrig nemt at blive afvist men når man er blevet afvist, og i dit tilfælde to gange, så bliver du nødt til at give slip og komme videre. Der vil ikke komme noget godt ud af at du bliver ved med at tænke på hende eller opsøge hende, som du selv har fundt ud af. Du må acceptere at hun ikke ønsker kontakt.
Nu kender jeg ikke hele historien så jeg ved ikke hvad hun kunne have løjet om og hvorfor det var så vigtigt at finde ud om hun havde. Men det er lidt af ekstrem at lave en nye profil for bare at få den information.
Der er ikke noget du kan gør ved det nu, sket er sket og man kan ikke ændre på fortiden. Det er ikke så slemt som jeg tror du tænker det er, så lad være med at gå og tænke for meget over det. Derudover så er du kun 15 så du har masser tid til at finde en ny og det her lille stunt vil være glemt før du tænker dig om. Der kommer ikke noget godt ud af at du sidder og tænker for meget over det her.
Men jeg tror det er vigtigt at du lære at give slip og forstå et nej. Ellers tror jeg der er mulighed det her sker hver gang du bliver slået op med. Så lad være med at tage det for negativt og bruge det til at lære mere om dig selv og til at arbejde med dig selv.
Jeg håber du får det bedre :)
Jens