Porno

brevkassespørgsmål

Porno

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Oprettet 4 år 4 måneder siden

Jeg tænder virkelig meget på at blive pornostjerne! Tanken om at kneppe og blive kneppet som foran andre er så sexet.
Men det er jo virkelig underligt!
Hvad gør jeg nu?

Svar:

Hej med dig.

Jeg tænker ikke, at det er virkelig underligt (som du skriver), at du kan blive tændt af tanken om at have sex foran andre - folk tænder på forskellige ting. Jeg synes, at det er en positiv ting at vide, hvad der tænder en. Formegentlig er der også andre fantasier, som tænder dig ud over tanken om at have sex foran andre mennesker. Fantasier er dejlige at have, nogle kan udleves, imens andre kan være sværere at udleve. Måske kan tanken om at have sex foran andre udforskes uden at hoppe direkte til rent faktisk at have sex, mens andre kigger på. Det kunne f.eks. udforskes i rollespil eller igennem dirty talk med en partner, om hvordan det ville være at have sex foran andre. Det kunne måske også udforskes ved at onanere foran en partner. Det er dog vigtigt, at havde snakket med partneren om, hvorvidt han/hun har lyst til at se på. Det kunne f.eks. fungere som et forspil inden I havde sex. Jeg tænker umiddelbart, at der er langt fra at have en fantasi om at have sex foran andre til at blive pornoskuespiller. Derfor tænker jeg i første omgang, at det måske kunne udforskes på andre måder - såsom rollespil, dirty talk eller onani foran en partner.

Hvis du tænker, at det er en fantasi, som skal udleves, tror jeg, at det er vigtigt at tænke over ikke at gå over nogens grænser. Med det mener jeg, at det kan være meget grænseoverskridende for folk at komme forbi et offentligt sted og opdage andre have sex. Det er altså vigtigt, hvis fantasien skal udleves, at andre ikke bliver ufrivillige tilskuere.
Det ville måske være muligt at få udlevet din fantasi på en svingerklub. I og med at du `kun´ er 18 år, ville jeg dog overveje denne mulighed nøje, inden jeg besluttede mig for det. Specielt fordi der nogle gange er stor forskel på fantasi og virkelighed. Med det mener jeg, at det at have sex foran andre måske ikke føles lige så godt i virkeligheden, som det gør at fantasere om det. Mit råd ville være at tage noget tid til at overveje, om denne her fantasi skal udleves, eller om fantasien skal forblive en fantasi. Hvis du efter overvejelse synes, at den skal udleves, må du overveje om fantasien skal udleves som rollespil, dirty talk eller udleves fuldt ud. Overvej desuden hvordan den kan udleves, uden at nogen som ikke har lyst bliver tilskuere.

Mvh Christine

Krestines billede
Christine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål