Porno

brevkassespørgsmål

Porno

brevkassespørgsmål af
Mig
11 år
Oprettet 3 år 3 uger siden

Hej har prøvet og se porno men synes at alt det der kommer frem kun er noget der ligner at det er rart for manden, og har så prøvet og se noget lesbisk og synes at det agtig kribler mere i mig. Betyder det at jeg er lesbisk?

Svar:

Hej Mig

Det er helt naturligt at være nysgerrig på sex i din alder, og mange begynder også at gøre deres første erfaringer med porno, når de er omkring din alder.

Det er helt almindeligt at tænde på forskellige slags porno, og der er faktisk en del piger der bedst kan lide lesbisk porno, fordi "almindeligt" porno ofte kan være lidt for fokuseret på fyrens lyst.

At du tænder på lesbisk porno, behøver ikke betyde at du er lesbisk. Det betyder bare at du synes det er frækt, at de er fokus på kvindens lyst.

Se det porno, du synes er godt, og prøv ikke at tænke så meget over hvad det betyder. Om du er til det ene eller det andet finder du lige så stille ud af med tiden.

Jeg bliver lige nødt til at skrive, at porno er lavet af voksne og til voksne. Derfor kan du godt falde over ting , som du ikke synes er voldsomme eller ikke forstår. Hvis det sker er det vigtigt at snakke med nogen om det, ligesom du gør nu.

Mange hilsner Tanja

Tanjas billede
Tanja fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål