Pik????
brevkassespørgsmål af
Ukendt
14 år
Jeg er en 14 årig dreng der onanerer når jeg onanere er det helt fint men efter en dag får jeg ondt i pikken ?? Hvorfor????

Svar:
Hej Ukendt
Jeg kan godt forstå du bliver lidt bekymret, men jeg tænker faktisk, at det du oplever, er helt almindeligt.
Når du onanerer, udsætter du huden på pikken for ret stor belastning, og derfor er helt naturligt, at den bagefter kan være lidt øm. Så længe ømheden går over igen, indenfor et par dage er der ingen grund til bekymring. Jo ældre du bliver, vil du nok erfare at ømheden bliver mindre. Ganske enkelt fordi din pik vender sig til at blive rørt på den måde.
Du kan overveje at bruge noget glidecreme, når du onanerer. Det gør at du slider lidt mindre på huden. Du kan købe glidecreme på alle apoteker.
Mange hilsner Lasse