Voldtaget??? taget på forskellige steder på kroppen???????
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Brevkassen. I fredags pjækkede mig og mine 2 veninder, fordi vi ikke orkede skole. Så skulle vi hjem til en af vores veninder og der var allerede hendes ven derovre, altså hos hende, og på vej derhen ved bussen mødte vi mine 2 veninders ven (jeg ved hvem det er, men kendte ham ikke personligt og havde aldrig set ham i virkeligheden). Men så da vi nåede til min venindes hjem sagde drengen som var med os i bussen, at jeg skulle give ham massage, og det var sådan lidt akavet men samtidig også spændende for jeg havde set ham på de sociale medier, og han var ret sådan "kendt" så det gjorde jeg. Så blev ham og den anden dreng rigtig liderlige så de gik ind i et værelse og spillede den af, så sagde han til min veninde at hun skulle kalde på mig så jeg skulle være sammen med ham inde i værelset, også sagde min veninde at jeg ikke var den type osv. Efter det, begyndte de at være ret klamme osv, og de sagde al mulig med at de var liderlige osv så ligepludselig begynder de at sige at mine veninder skal gå ud fra værelset, og de prøver at smide dem ud af værelset og de begynder med at skubbe mig ind i sengen og sige al mulig med at jeg bliver voldtaget osv. Altså det ikke fordi at jeg græd eller sådan noget, det var måske liiiiiidt sjovt, men mest af alt, var det AKAVEET!! Så efter det sker der det mest MÆRKELIGE. Jeg sætter mig ind i stuen med min veninde, også ligepludselig kommer drengene hen og sætter ved siden af mig og begynder med at rører min røv og dernede (selvf med bukser på), og så begynder den ene dreng at tage på mine bryster og han bliver ved og ved i laaang tid og gider ikke at stoppe. Det føltes ret spændende, dejligt fordi han var flot, men samtidig også over mine grænse, for jeg har aldrig prøvet noget lignende.
Da vi var ude på vej hjem i bussen bliver de også ved med at rører mine bryster og han rører min røv i bussen osv.
Det som jeg også tænkte meget på var, at jeg intet makeup havde på og mine krøller var hellere ikke de flotteste, og forstod egentlig ikke hvad der var så speciel ved mig (udover min krop)
Jeg har tænkt på det i ret lang tid, og tør ikke rigtig at sige det til nogle? Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre, men blev nødt til at få det ud på en eller anden måde. Den ene dreng sagde også al mulig med at han havde filmet os osv, og det bare ik i orden!

Svar:
Kære dig
Mange tak for din mail.
Du beskriver en oplevelse, hvor du både oplever at blive udfordret på din seksualitet og også på dine grænser. På den ene side oplever du en lyst, men du oplever at de er for vilde for dig og du bliver derfor utryg ved situationen.
Det er i sådanne situationer helt i orden at sige fra. Selvom du i situationen ikke oplevede at de respekterede din grænser, fik du alligevel beskyttet dig selv, ved at holde dig sammen med dine veninder.
Du spørger til om kan fortælle det til nogen, og der synes jeg helt bestemt at man kan fortælle det til sine forældre eller en anden voksen som man er tryg ved. Det man kan sige, er at man oplevede at de ikke forstod at du sagde nej. Det kan godt være, at du møder nogen som fortæller at det bare var drenge streger, eller siger, at sådan er drenge - men derfor kan de godt have overskredet dine grænser alligevel - det er dét som du skal sige fra overfor, alle har ret til privatlivets fred. I forhold til det om de har filmet, ved jeg ikke hvad det er som de har filmet om det er der hvor de tager på dig? Ved www.Offerraadgivning.dk kan de give dig noget vejledning i om det er ulovligt det de har gjort.
Til sidst vil jeg også bare lige skrive til dig:
I forhold til at du ingen makeup havde på og dine krøller ikke sad pænt den dag, så vil jeg sige til dig - at du er skøn som du er og det at man er interessant og folk giver en opmærksomhed, også positiv opmærksomhed, er fordi du tør være dig selv og det gør andre mennesker trygge ved at være sammen med dig.
Kære dig, håber det var svar på dine spørgsmål.
Kærlig Hilsen
carina