ondt i underlivet

brevkassespørgsmål

ondt i underlivet

brevkassespørgsmål af
nia
14 år
Oprettet 4 år 2 måneder siden

Hej

Jeg har 3 sår ved kønslæberne, det svier helt vildt. Samtidige er der begyndt at komme noget hvidt ud der sidder ved kønslæberne. Jeg har haft de her sår i rigtigt lang tid (cirka 3 måneder) Det hvide sidder altid på sårerne. Troede i starten det var en slags ting kroppen gjorde for at hele sårerne, men nu er der gået for lang tid.  Hvor lang tid skal jeg vente mere? eller hvad kan jeg gøre?

Svar:

Hej,

Det lyder ubehageligt, og du skal ikke vente længere med at gøre noget. Du skal booke en tid hos din egen læge, som vil lave en samtale og undersøgelser i første omgang.

Det er vigtigt at du kommer til lægen, for det er ikke meningen at der hverken skal være sår eller hvidt pus på sårene i så lang tid.

Mvh
Niclas, læge

Niclass billede
Niclas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål