Onani med elektrisk tandørste

brevkassespørgsmål

Onani med elektrisk tandørste

brevkassespørgsmål af
Pige 14 som mangler hjælp
14 år
Oprettet 6 år 2 måneder siden

I dag, da jeg var i bad, brugte jeg min tandbørste til at onanere med (på klitoris). Jeg trykkede måske en lille smule hårdere, end jeg plejer, men så efter jeg var færdig mærkede jeg og der kom en intens smerte, det var som om, jeg havde fået en lille rift, eller en slags forbrænding, så jeg lod bare vær med at røre ved det. Så nogle timer efter bemærker jeg at det klør helt vildt plus at det svier samtidigt og er mere tørt dernede. En eller anden hjælppp

Svar:

Hej med dig

Det er godt, du skriver. Det lyder til, at du har fået en lille rift. Når huden heler op, kan det sagtens klø og svie lidt, og det er sikkert det, du har oplevet. Det er helt ufarligt og er sikkert allerede helet op nu. Såfremt det fortsætter med at genere dig, kan du kontakte din egen læge - eller skrive til os igen.

Kærlig hilsen
Louise

LouiseUs billede
Louise fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål