onani

brevkassespørgsmål

onani

brevkassespørgsmål af
den tvivlsomme pige
14 år
Oprettet 4 år 6 måneder siden

hej, jeg er en pige på 14. jeg har et vigtigt spørgsmål. det er fordi at når jeg stikker en finger op i skeden så er det for det første ikke rart, og for det andet kan jeg ikke få den længere op end min pejefingers længde. og det går ondt bagefter. det skal lige siges at jeg er jomfrue.

kh den tvivlsomme pige

Svar:

Kære dig,

Godt, du skriver, jeg er sikker på, der er mange, der kender til det, du beskriver. Der er mange forskellige måder at onanere på, man kan have fingrene inde i skeden, rundt om, ved klitoris eller noget helt andet. Vigtigst af alt er, at man har lyst til det og føler, det er rart. Når man som pige bliver seksuelt tændt, bliver skeden våd. Dette er for, at det er lettere og rarere, hvis man skal have sex. Men det er også vigtigt, at man er våd nok, når man onanerer, så det føles rart. Måske du skal prøve at undersøge om der er andre måder, du kan røre ved dig selv på, der ikke gør ondt? Det er meget normalt, at man de første gange, man har noget oppe i skeden (også fingre) måske ikke synes, det er så rart eller at det gør lidt ondt. Skeden skal nemlig vende sig til at have noget i sig, og det kan godt tage lidt tid. Det hjælper meget, at udforske sin krop på andre måder og så øve sig stille og roligt. Giv det lidt tid og øvelse, det er helt normalt! Du kan læse meget mere om skeden her

Jeg håber, du kan bruge mit svar.

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål