Onani

brevkassespørgsmål

Onani

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 5 år 4 uger siden

Hej, jeg er en dreng på 15 år

Når jeg er liderlig, og onanere kunne jeg godt tænke mig noget sexlegetøj, så mit spørgsmål er om hvor gammel man skal være for at købe det??

Svar:

Kære Anonym,

I Danmark er det ikke tilladt at sælge sexlegetøj til unge under 16 år, hvilket gælder både i fysiske butikker og netbutikker.  Og selvom butikkerne godt må sælge sexlegetøj til 16-årige, har mange af dem valgt at sætte en aldersgrænse på 18 år. Så der går desværre noget tid før du kan købe noget sexlegetøj.

Men mens du venter, kan du overveje at lave noget selv. I artiklen her kan du finde en opskrift på, hvordan du kan lave sexlegetøj af ting, som du formentlig allerede har liggende der hjemme. Eller som du i hvert fald nemt kan købe.

God fornøjelse!

Stine

StineHs billede
Stine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål