Onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej cyperhus:) jeg har gået og tænkt lang tid på at jeg gerne vil prøve at give mig selv finger. Men ved ikke helt hvordan.... Kan ikke helt få mig selv til det. Min kæreste vil også gerne give mig finger hvilket er dejligt. Vil bare gerne lige prøve først selv. Har brug for en meget specifik guide. Tak på forhånd:)

Svar:
Hej Anonym
Jeg kan godt forstå, hvis du gerne vil prøve at få finger, og det giver da rigtig god mening at prøve selv først. Det er helt naturligt, at man udforsker sin krop og onanerer, når man kommer i puberteten.
Du skriver at du gerne vil have en meget detaljeret fremgangsmåde, men det synes jeg er svært at give. For der findes ikke én rigtig måde at gøre det på. Piger er forskellige, og der er stor forskel på hvordan man gør.
Men måske kan du finde lidt inspiration i den artikel der ligger på Cyberhus, der handler om onani. Der står også lidt om at give sig selv finger.
Ligesom med alt andet seksuelt handler det mest, om at eksperimentere og gå stille og roligt fremad. Så skal du nok finde frem til din helt personlige fremgangsmåde, der virker bedst for dig.
Du kan læse artiklen jeg nævnte her: https://cyberhus.dk/artikel/onani-piger
Gode hilsner Tanja