Nakkeost.

brevkassespørgsmål

Nakkeost.

brevkassespørgsmål af
Bare en ung
19 år

Hejsa. Jeg har her på det seneste døjet med meget nakkeost og noget kløen under forhuden efter jeg har haft sex uden kondom? Hvad kan jeg gøre?

Svar:

Hej du

Det lyder som en irriterende situation.

Ud fra din beskrivelse, kunne jeg godt mistænke, at du har erhvervet dig en omgang svamp, men det er selvfølgelig ikke noget jeg kan vide med sikkerhed.

Men svamp kan sagtens smitte fra en pige, til en dreng, og det ses ofte som rødlig og kløende forhud og glans, ligesom det også kan give store mængder smegma (nakkeost)

Det kan også være noget helt andet, men i alle tilfælde, synes jeg du bør få det tjekket.

Så mit bedste råd er at få en snak med din egen læge, og hør nærmere, om du bør undersøges, og hvad du kan gøre.

Mange hilsner Julie

Julies billede
Julie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål