Min pik er defekt på deltid - SOS
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej Cyberhus.
Jeg har fundet sammen med den her pige, som jeg synes er rigtig flot og sød.
Har bare et problem med at min penis ikke forblive stiv, når vi skal til at have samleje.
F.eks. forleden lå vi og så film, og begyndte langsomt at kysse og røre hinanden. Da vi så skulle til at have sex begyndte min pik at blive slap som i helt slap. Jeg prøvede alt muligt for, at få den op og køre igen, men det var som om at den havde sin egen vilje, fordi det ene sekund blev den hård igen og i det næste sekund var den helt slap igen. Prøvede onani, som altid plejer at virke i normale scenarier, men den gav heller ikke ind her.
Det endte med, at jeg endelig fik kondom på, da den var stiv og så stoppet den med at virke. Efter nogle minutter med at jeg gav hende endnu mere finger og kys, fik jeg den endelig til at virke af en eller anden grund. Det endte med at jeg kom (for) hurtigt inde i hende, selvom min pik har været slap stort set det meste af tiden, vi skulle til at gå til den.
Jeg spekulere over, hvad jeg kan gøre ved det her og hvorfor det sker.
Det er heller ikke første gang, jeg har haft samleje, og der har den virket uden problemer.
Det har heller intet med hende at gøre, jeg finder hende attraktiv, og min pik har været stiv under hele tiden vi har nusset og kysset.
Det jeg tænker, er måske, at der har gået for lang tid før vi er kommet til samleje? Hun går meget op i forspil, før vi rent faktisk kan have sex, altså hvor jeg er inde i hende.
Der kan gå op til 1 time eller lidt længere, før vi rent faktisk kommer til det. Og det er det længste jeg har prøvet, når det kommer til forspil.
Tænker over at det måske skyldes at min pik har ikke kan være stiv i over en time i træk, uden at blive slap igen?
Vi har prøvet at have sex to gange før, og det jeg har fortalt er anden gang.
Første gang minder meget om anden udover, at første gang var min pik fuldstændig usammenarbejdsvillig og totalt slap.
Jeg måtte kommer op med en undskyldning for ikke at have sex med hende, og det er først her anden gang, at det er lykkes for os.
Jeg vil gerne finde en løsning på problemet, så det ikke opstår igen.
Hilsen en bekymret knejt.
Ps: Det med at jeg kom hurtigt inde i hende går mig også på. Jeg har altid haft et problem med at komme for hurtigt. Jeg har prøvet start-stop teknikken, og det har hjulpet lidt, ihvertfald når det kommer til onani. Det har heller ikke så meget med præstationsangst, da jeg er lidt erfaren og min pik er normal i størrelsen.
Hvad kan jeg gøre her?

Svar:
Hey bekymrede knejt
Jeg kan godt forstå du er bekymret, for det er jo ikke særlig rart at tingene ikke virker, når man rigtig gerne vil have det til at fungere.
Ud fra det du fortæller tror jeg ikke der er noget galt med din pik. Jeg tror du oplever noget som langt de fleste fyrre oplever før eller siden. Jeg er helt enig i at det ikke har noget med din kæreste at gøre. Det er tydeligt at høre at du er helt vild med hende, så det er ikke dér der er problemer.
Du skriver at du ikke tror det har noget med præstationsangst at gøre, men her er jeg ikke helt enig. Præstationsangst er noget der kan dukke op gennem hele livet. Også selv om man har perioder, hvor man synes det hele har fungeret perfekt, og man bare har styr på alt det med sex. For nogle er det faktisk helt normalt at det kan ske, når man får en ny kæreste. For der er ikke en manual til sex. Når man skal have sex med en ny kæreste, skal man jo lære et helt nyt menneske, og en hel ny krop at kende. Så på en måde starter man lidt forfra, og hvis man samtidig er helt vild glad for den man skal være sammen med, og rigtig gerne vil have at det skal være rigtig god sex, så har man alle byggeklodserne til at sætte sig selv under pres. Når du samtidig skriver at du altid har haft lidt udfordringer med at komme tidligt, tænker jeg også at den tanke måske ligger i dit baghoved, og kan være med til at ligge yderligere pres på, når I har sex.
Du kan ikke få en hurtig løsning, der gør at det her aldrig vil ske igen. Og jo mere opsat du er på at det ikke må ske, jo større er risikoen for at det sker. Men selvfølgelig er der en løsning.
Mit første råd vil være at du bliver nødt til at sætte forventninger lidt ned. Jo mere pres du sætter på dig selv for at det SKAL lykkes, jo mindre er chancen for at det vil lykkes. Det er ikke fordi der er noget i vejen med dig. Det er bare sådan vores hjerner og kroppe fungerer, og derfor erdet her også noget de fleste fyre oplever.
Jeg er sikker på at I nok skal få dejlig og god sex, hvor tingene fungerer, men du er nødt til at give det tid.
Jeg vil faktisk råde dig til at aftale med din kæreste at I ikke skal have sex. Og så vil jeg råde dig til at fortælle hvorfor.
Det handler jo om at du er helt vild med hende, og at du vildt gerne vi have at I skal have dejlig sex. Alt den bekymring flyver direkte ned i pikken, og så nægter den at samarbejde. Det synes jeg du skal fortælle hende. Se, hvis I nu aftaler at I ikke skal have sex, men at I skal nøjes med at kysse, nusse og alt mulig andet end lige præcis samleje. Så er der en rigtig god chance for at der vil være mindre pres på, og så vil der også være større chance for mere liv i pikken. Når I så er sammen, behøver du ikke tænke, men kan bare fordybe dig i følelsen. I hvordan hendes krop føles, og hendes måde at røre ved dig. Slip tankerne og dyk ned i det du mærker og føler. Når I har gjort det nogle gange, og du har oplevet masser af liv i pikken, så skal det nok udvikle sig til sex på et tidspunkt. For mange er det den der aftale om at nu skal det ske, der lægger et voldsomt pres på...også selv om man måske ikke tænker over det.
Du fortæller at du første gang i prøve de slet ikke kunne få det til at fungere, og at du måtte komme op med en undskyldning for hvorfor I ikke kunne. Det kan jeg sagtens forstå. Det er skide svært og akavet, at skulle tale om, men jeg garanterer dig at gevinstren ved at være ærlig og åben er det hele værd.
Hvis du kigger her i brevkassen har vi mange spørgsmål fra piger der har oplevet at de ikke kan have sex, fordi kæresten bliver slap. Det første mange af pigerne tænker er; det må være fordi der er noget galt med mig. Han tænder garanteret ikke på mig. Og pludselig bliver det en rigtig ond spiral, hvor sex faktisk bliver kilde til lige så mange bekymringer som glæder. Tal med din kæreste om det du oplever. Vær ærlig og sig at du rigtig gerne vil, og at du synes hun er vildt dejlig. Men at din krop og hjerne bare tager over, og at I skal prøve at gøre noget andet for at det på et tidspunkt vil lykkes.
Det samme gælder med det her med at komme for tidligt. Det giver god mening, at du har øvet start-stop teknikken, og super godt at det har virket når du onanerer. Jeg tænker du bare skal blive ved og ved med at øve det, når du onanerer. Det kræver lang tid øvelse. Samtidig tænker jeg også at der er forskel på onani og sex. Derfor kan du på et tidspunkt også tale med din kæreste om at øve start-stop teknikken under sex. Helt på samme måde ved at du stopper, og holder pause, når du kan mærke at du er ved at komme. Tal med din kæreste om det, så hun ved hvad du gør og hvorfor, så hun kan hjælpe. Det er jeg sikker på hun gerne vil.
I det hele taget tror jeg det er vigtigt at tænke på sex, som en holdsport. Det fungerer kun godt for begge to, hvis I kommunikerer med hinanden. Når man kender hinanden rigtig godt, lærer man alle de små tegn og signaler at kende, og så er ord måske ikke altid så vigtige. Men I starten er det bare vigtigt at tale sammen. At fortælle hvad det er man kunne tænke sig. Så det håber jeg du vil give en chance.
Og husk. Der er ikke noget galt med dig. Din pik er helt som den skal være, og det du oplever er fuldstændig normalt. Det du oplever lige nu er noget næsten alle fyre oplever. Jeg ville gerne sige at ALLE fyre oplever det, for det er jeg faktisk ret sikker på, men det ville nok ikke være helt rigtigt, for der skal da nok være enkelte fyre der aldrig har oplevet at pikken ikke ville samarbejde. Men du er som de fleste, og du er helt normal.
Giv dig selv tid og snak med din kæreste om det, så skal det nok komme.
Mange hilsner
Lasse