Min penis er skæv
brevkassespørgsmål af
Noah
15 år
hej brevkasse
Mit problem er at min penis er skæv. Jeg har en kæreste, og hun vil gerne have sex. Jeg er klar, og hun er klar. Jeg er bange for at hun ikke vil accepter, at min penis er skæv. Jeg føler mig ikke glad når den er skæv. hvad skal Jeg gøre!!!!!

Svar:
Hej Noah
Jeg kan godt forstå, hvis du er bekymret, men du skal vide at en skæv tissemand er en helt almindelig tissemand. Det er faktisk ca. halvdelen af verdens tissemænd der er mere eller mindre skæve. Enten bøjer de opad, nedad eller ud til en af siderne. Det er fuldstændig almindeligt og overhovedet ikke et problem i forhold til sex.
Skæve tissemænd er lige så almindeligt som det er at pigers bryster har forskellige størrelser. Altså at det ene bryst er større eller mindre end det andet. Eller at pigers kønslæber har forskællig størrelser. Jeg er næsten sikker på at din kæreste er mere fokuseret på hvad du synes om hende, end hun er på din tissemand.
Nogle ganske få fyre har en tissemand der er så skæv, så det ikke kan lade sig gøre at have sex. Men der vil som regel være tale om at tissemanden har et "knæk" der gør at den er MEGET skæv. SÅ meget at det også kan være svært at onanere. Hvis du kan onanere, tænker jeg også at din tissemand kan fungere til sex, og så tænker jeg ikke du skal gøre noget. For det du tænker er mærkeligt og forkert, er altså i virkeligheden helt naturligt, og lige som det skal være.
Gode hilsner Tanja