Min hud på min penis kan ikke komme ud over mit pikhoved
brevkassespørgsmål af
Andreas
12 år
Min hud på min penis kan ikke komme ud over mit pikhoved. Jeg ved ikke om det er et seriøst problem fordi mine venner kan. Og jeg er ret bange. 🙁

Svar:
Hej Andreas
Jeg kan godt forstå, du bliver lidt bange for om alt er som det skal være, hvis du synes at de andres penis ser anderledes ud end din egen.
Hos nogen kan forhuden nemt dække hele hovedet, og hos andre kan den ikke. Det behøver ikke være et problem.
Men hvis forhuden strammer eller måske endda gør ondt når penis bliver stiv, så kan det godt være noget man skal have en læge til at kigge på.
Det er på ingen måder farligt, og vil ofte være noget der nemt kan ordnes, hvis der altså er noget galt.
Så hvis forhuden strammer eller gør ondt, når penis er stiv, så synes jeg du skal snakke med din læge. Hvis den ikke stammer eller gør ondt, tænker jeg du kan være helt rolig.
Mange hilsner Julie