Min glans gør ondt
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej CyberHus jeg er en dreng på 14 år der har et problem med min glans. Den er virkelig øm så jeg kan ikke røre ved den. Det betyder også at jeg ikke kan have sex med min kæreste. Jeg har haft dette problem I nu 4 år altså siden jeg var 10 og først nu har jeg fået mod til at skrive og spørge om hjælp. Jeg håber i kan hjælpe mig!

Svar:
Hej med dig.
Super sejt, at du tør skrive herinde - det er cool! Jeg ville rigtig gerne hjælpe dig, men jeg må desværre have lidt mere information for, at kunne rådgive dig. Fx., om du er omskåret, hvordan din forhud ser ud ( hvis du ikke er omskåret), hvordan din glans ser ud, om du har udflåd og om du har problemer når du tisser? Jeg ved, at hvis du går til din læge eller sundhedsplejerske, så kan de spørge lidt flere uddybende spørgsmål og så forhåbentlig komme med en mulig løsning, så det ikke mere gør så ondt.
De bedste hilsener