Jeg er en "DL" og ved ikke om, eller i så fald hvordan jeg skal fortælle min kæreste det.
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Som i kan læse i titlen er jeg en "DL". Det står for "diaper lover". Det går ud på at kunne lidt at gå med/bruge bleer.
Dette har jeg kunne lide ret længe, og det er faktisk også lidt af er turboen. Jeg har aldrig turde sige det til nogen, og det er nok min mest været hemmelighed. Men nu har jeg en kæreste, og jeg ved ikke om jeg skal, eller hvordan jeg kan fortælle om den del af mig selv. Jeg er bange for hun vil synes det er mærkeligt eller strengt forkert. Jeg forventer ikke hun deltager i mit "fetish". Men bare at hun ville forstå. Så jeg tror det mit spørgsmål hovedsageligt er:
Er hvordan fortæller jeg min kæreste jeg godt kan lide at bruge ble.
Mvh. En dreng på 15.

Svar:
Kære dig,
Vi er alle forskellige og nogle har en fetish ligesom dig, og det skal der selvfølgelig være plads til. Dog er det vigtigt at respektere, hvis andre mennesker ikke deler samme interesse. Det er også med det i tankerne at jeg synes du skal tage en snak med din kæreste. Du har et behov for at dele din hemmelighed med hende, og så synes jeg faktsk også at det er du skal gøre, så du ikke går og føler du skjuler noget for hende. Du spørger, hvordan du skal fortælle det til hende. Jeg tænker at du kan forberede hende lidt på at du har noget du gerne vil sige og at det er noget, som godt kan komme som lidt af en overraskelse for hende. Så er hun ligesom forberedt på at, der kommer noget hun ikke lige havde forventet at høre. Og så synes jeg ellers bare at du skal fortælle det til hende stille og roligt - fortælle at du har denne fetish og hvad den går ud på, og ligeledes fortælle hende at det ikke er noget du forventer hun vil dele med dig, men at du havde brug for at sige det til hende. Så ved hun hvem du er med alt det du indebærer. Vær dog forberedt på at hun bliver overrasket, og jeg tænker også du skal forberede dig på at hun kan have svært ved at du har denne fetish. Men som udgangspunkt skal man ikke gå og brænde ind med ting, som man har brug for at sige højt - man skal bare være forberedt på konsekvenserne nogle gange.
Jeg ønsker dig og din kæreste alt det bedste.
Bedste hilsener
Charlotte