YouTube ;/

brevkassespørgsmål

YouTube ;/

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hva så der ..

På Youtube når jeg uploader videoer og sådan, så kan der godt komme nogle skrækkelige kommentar,

Som: Nørd, eller Du er fu***** dårlig ?

Mon du har et råd ?

Svar:

hva' så der selv :-)

Ja, kritikken på Youtube kan være rigtigt hård. Og mange gange helt urimelig.

En god regel at sætte for sig selv er, at man skal kunne tåle kritik, når man uploader noget på Youtube. Men man skal naturligvis ikke acceptere hvad som helst.
Man kan logge ind på sin Youtube konto og gå ind på videoen med de dumme kommentarer og fjerne dem enkeltvis (på pilen ude til højre)
Du kan også blokere en bestemt bruger, hvis det er den samme der kommer med de dumme kommentarer.

Man kan også vælge, at man ikke kan kommentere en video overhovedet. På den måde får du hverken gode eller dårlige kommentarer.

Under alle omstændigheder vil jeg anbefale at du ikke går i dialog med dem, der skriver dumme kommentarer. Det kommer der sjældent noget særligt godt ud af. Slet det, hvis det er over grænsen for hvad du kan leve med - ellers ignorer det.

God weekend :-)
Mvh Jonas

jonass billede
Jonas fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål