Liderlig
brevkassespørgsmål af
Joe
13 år
Hej Cyberhus.
ok det er fordi jeg er begyndt at føle mig lidt liderlig og jeg er ikke sikker på om det er normalt når man er på min alder?

Svar:
Hey Joe
Når der sker en masse nyt med kroppen kan man sagtens blive i tvivl, og så er det jo godt du skriver og spørger.
Jeg kan garantere dig for at det du oplever er 100 procent naturligt. Når man kommer i puberteten, og kroppen begynder at udvikle sig, bliver de fleste også ret nysgerrige på sex. De fleste begynder at onanere og på den måde udforske sine lyster og seksualitet.
Så altså...at blive lidt liderlig, når man har din alder er ret normalt.
Mange hilsner
Lasse