lærer kneppede mig

brevkassespørgsmål

lærer kneppede mig

brevkassespørgsmål af
Malte
13 år
Oprettet 5 år 3 uger siden

havde sex min lærer. da vi skulle have dansk sagde hun til mig at hun skulle snakke med mig hun sagde at jeg skulle gå ud på wc,et og så kom hun lidt efter og sagde tag bukserne af og så bollede vi

Svar:

Hej Malte

Det er en ret vild oplevelse du har haft, og det er godt du skriver. Du skriver ikke, hvordan du har det med det der skete? Lige meget hvad skal du vide at du ikke har gjort noget forkert, eller ulovligt.

Men det har din lærer. Selv hvis det føltes rart, og du selv havde lyst er det ikke i orden for en voksen lærer at have sex med en elev på 13 år. Det er både forkert og ulovligt.

Jeg tænker at oplevelsen, I hvert fald fylder indeni, siden du skriver. Det tænker jeg du kan have brug for at tale med en voksen om. Jeg tænker også at nogen skal have en snak med din lærer, så hun ikke udsætter andre for seksuelle overgreb, for det er faktisk det hun har udsat dig for.

Måske du kan snakke med dine forældre om det der er sket? Hvis ikke er du velkommen til at logge på vores chat og få en snak med en rådgiver om hvor du kan få mere hjælp. Hvis du er mere til at snakke i telefon, kan du også ringe til Børnetelefonen. De ved også hvordan du kan få hjælp.

Gode hilsner Susan

Susans billede
Susan fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål