Kontakt

brevkassespørgsmål

Kontakt

brevkassespørgsmål af
L
14 år
Oprettet 4 år 8 måneder siden

Hey

min skole går kun til 6. Klasse, såe efter ferien skal vi ind og gå i byen. Min klasse skal splittes op og blandes med 2 andre skoler, hvilkeT vi alle er mega trætte af. Jeg skal kun gå i klasse med en af mine bedste venner. (har 4) Men det jeg tænker på er, om vi kommer til at holde kontakten, og om vi har det samme venskab nu hvor vi skal ind i en masse forskellige klasser. (Og skoler) Men jeg håber virkelig på det for vi er mega tætte. (vi er to piger og to drenge der er bedste venner)

hilsen L

Svar:

Kære L

Hvor lyder det dejligt, at du har gode venner, som du kan lide at bruge tid sammen med. At komme i en ny skole og i en helt ny klasse kan være en udfordring - både fordi det betyder, at man får mindre tid med sine venner fra den gamle skole, og fordi det betyder, at man skal lære en hel masse nye mennesker at kende. Jeg kan godt forstå, at dine venner og dig er kede af, at I ikke kan bruge lige så meget tid sammen som før. Hvis I gerne vil blive ved med holde kontakten, så er det vigtigt, at I får arrangeret aftaler, så I kan se hinanden udenfor skoletiden.

Du kan også tænke på den nye skole og nye klasse som en mulighed for at lære en masse nye mennesker at kende. Måske får du helt nye venskaber.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

Venlig hilsen

Lucia

Luchias billede
Lucia fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål