Kondom og Størelse

brevkassespørgsmål

Kondom og Størelse

brevkassespørgsmål af
Lasse
13 år
Oprettet 5 år 3 måneder siden

hej jeg er en 13 året dregn og ville om det er en lille pik jeg har den er 13 cm og så ville jeg også gerne høre vilken størelse kondom jeg skal bruge.

Tak på forfånd hilsen Lasse

Svar:

Hey Lasse

Nej, du har ikke en lille pik. Du har en helt almindelig størrelse pik, for sådan en er nemlig normalt mellem 10-18 cm lang.

I forhold til det her med kondom, så kan du købe en helt almindelig standard størrelse. Kondomer er lavet til at kunne udvide sig rigtig meget, så med mindre man har en meget meget lille pik, eller en gigantisk pik, skal man bare købet de helt almindelige kondomer, som du kan købe alle steder. På apoteker, i supermarkeder, og i kiosker.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål