Knopper på penis

brevkassespørgsmål

Knopper på penis

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 5 år 5 måneder siden

Hej cyberhus, for nogle måneder siden fik jeg en knop på min penis og jeg troede ikke det var det store så jeg gjorde ikke noget ved det, og nu har de bredt sig rundt på min penis. Det er nogle små knopper lidt gulig i toppen. Håber i kan hjælpe mig:)

Svar:

Hej med dig!

Jeg kan forstå, at du har fået knopper på din penis som er begyndt at brede sig.

Det er helt normalt at have hvide knopper, særligt langs den bagerste kant af dit penishoved. De kan blive mere tydelige når man kommer i puberteten.

Hvis knopperne udvikler sig til sår eller bliver mere røde som et udslæt, så kan det være tegn på en seksuelt overført sygdom, og det skal man have undersøgt hos sin praktiserende læge.

Jeg håber, at mit svar kan hjælpe dig.

Mange hilsner

Marie

MarieHKs billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål