Knop på penis
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej. Jeg har her i går fået 2 små knopper på min penis og det ligner en byld. Den gør ik ondt hvis jeg rør den og jeg kan heller ikke presse noget væske ud af den. der er sådan en virkelig lille hvis streg på toppen. det ligner faktisk lidt en klemmelus men så alligevel Ikke.

Svar:
Hej du!
Godt spørgsmål! Hm, umiddelbart synes jeg det lyder fredeligt. Men det kommer selvfølgelig lidt an på hvor store de er og hvor de sidder - er det på skaftet eller på penishovedet? Jeg synes, du skal gi det en uges tid og la være med at pille i det og se om de forsvinder af sig selv. Hvis de ikke forsvinder, må du lige bestille en tid hos din læge. Den slags ting er vi helt vant til at se på. Så det er helt normalt at henvende sig til læge med sådan et problem. Nogle virustyper kan gi sådan nogle små uskadelige knopper, men jeg vil som sagt anbefale, at du lige får din egen læge til at vurdere det.
Håber det trods alt var et svar du ku bruge!
Godt nytår og de bedste hilsner fra Gerda