Kan jeg inviterer ham til min 18-års?

brevkassespørgsmål

Kan jeg inviterer ham til min 18-års?

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Oprettet 5 år 9 måneder siden

Hej brevkasse Jeg er en pige på 18 år der har mødt en rigtig sød fyr. Vi har dog kun været sammen to gange (der har vi dog også være alene) Det virker som det meget hurtigt, men vi har allerede kysset et par gange og kan godt forestille mig, at vores forhold vil kunne udvikle sig. Men mit spørgsmål er så, om det er for tidligt at inviterer ham til min 18-års? Den holder jeg nemlig snart og tænker det kan være rigtigt hyggeligt at have ham med, dog er jeg lidt i tvivl om det er for tidligt og om vi skal ses flere gange før jeg inviterer ham til sådan noget? Tak på forhånd. Mvh, en forelsket pige

Svar:

Kære forelsket pige

Hvor dejligt, at du har mødt en rigtig sød fyr. Og at være nyforelsket er en fantastisk følelse!
Selvom I kun har set hinanden et par gange og det hele stadig er nyt, tænker jeg ikke, at der er noget i vejen med at invitere ham til din fødselsdag. Du kan eventuelt prøve at spørge ham næste gang I ses. Her kan du være ærlig og sige, at du var i tvivl om, hvordan han ville reagere, fordi I jo ikke har kendt hinanden i så lang tid. Det kan måske også være en anledning til at fortælle ham, at du synes at han er rigtig sød og at du har tænkt over, om jeres forhold kan udvikle sig. Om det er for hurtigt eller ej kan være rigtig svært at sige, for ingen forhold er ens, og når det kommer til kærlighed og forelskelse, er det svært at sætte nogle universelle regler op. Så mit bedste råd er, at du må mærke efter, hvad der føles rigtigt for dig :-)

Venlig hilsen
Annemette

Annemettes billede
Annemette fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål