Kan jeg få en dildo

brevkassespørgsmål

Kan jeg få en dildo

brevkassespørgsmål af
Anonym
10 år
Oprettet 3 år 1 måned siden

Hej jeg vil gerne havde en dildo men jeg er kun 10 men jeg er må Ikke bestille ting

Svar:

Hej du

Du har helt ret. Som 10-årig er det ikke så let at bestille ting selv, og rigtig svært hvis det handler om en dildo.

I Danmark er det forbudt for en butik, at sælge dildoer til unge under 16 år, så jeg tænker ikke rigtig det er en mulighed for dig endnu.

Der er slet ikke noget forkert i at være nysgerrig på sin lyst og eksperimentere, og det kan du helt sikkert også gøre uden en dildo. Så jeg vil råde dig til at udforske din krop og din lyst med dine fingre til at starte med.

Mange hilsner Thea

Theas billede
Thea fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål