Kærestesorg

brevkassespørgsmål

Kærestesorg

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 6 måneder 1 uge siden

Jeg slog op med min kæreste for 6 dage siden men nu savner jeg ham så meget at jeg har ondt i maven. Jeg vil ikke være sammen med ham igen så hvorfor har jeg det så sådan her. Er det normalt og hvor længe bliver det ved😥

Svar:

Hejsa du

Når man er kærester, kommer man tæt på hinanden og lukker hinanden ind i sit liv, og det er ikke alle, der har den særlige plads, som en kæreste har. Det er noget andet end at have en god ven og det er derfor, du kan mærke det i maven. Og ja, det fuldstændig normalt at have ondt i maven, når man slår op med en kæreste. Det er der simpelthen så mange, der kan skrive under på. Kærlighed kan gøre mange mærkelige ting. Kroppen kan reagere på mange måder, også selvom det er dig, der har slået op og at du ikke vil have ham igen. Sådan er vi simpelthen indrettet. Men som du selv er opmærksom på, så går det også oftest i sig selv igen helt at sig selv. Så på et tidspunkt vil du garanteret kunne mærke at maven gør mindre og mindre ondt.

Du spørger, hvor lang tid, der går, og det er svært at sige, selvom jeg gerne ville kunne give dig et helt præcist svar. Men det findes simpelthen ikke. For nogle personer tager det kort tid og for andre går der lidt længere tid. Det er noget, der sker af sig selv og det bedste, du kan gøre, er at vente og se. Det er mega forskellige fra person til person, så tab ikke modet, hvis du føler at det går langsomt.

Jeg sender dig lige et knus og en opmuntring herfra.

De varmeste tanker

Mai

Mais billede
Mai har svaret på dette spørgsmål