KÆMPE!!
brevkassespørgsmål af
Amanda
15 år
Hej cyberhus
Her i går havde min kæreste og jeg sex for første gang, jeg har glædet mig tił at se hans pik. Da han har underbukser på synes jeg at den ser “gennemsnitlig ud”, da den var slap var den 12cm lang og 11cm i omkreds, men da den så blev stiv fik jeg et chock!!!! Den blev fandme 18cm lang og 14-15cm i omkreds! Så jeg prøvede at give ham et blow job, men det gik ikke( jeg kunne kun have lidt mere end pikhovede i munden) det skal også lige siges at jeg er lav og han er høj( jeg er 157cm høj og han er 180cm høj)
Men mit spørgsmål er så: Er det normalt at have så stor en pik? Han er kun lige blevet 15 for en måned siden
KH
Amanda

Svar:
Kære Amanda.
Dejligt for dig, at du fik den at se så :)
Din kærestes penis er en del over gennemsnittet, som er på ca. 15 cm i stiv tilstand. Det betyder ikke, at det er unormalt, selvom den er til den store side. Hvis han er ret færdigudviklet og er stoppet med at vokse, vokser hans penis højest sandsynligt ikke mere i tilfælde af, at du er bekymret for dette.
Skriv endelig, hvis der dukker flere tanker op omkring det eller noget andet.
De bedste hilsner
Emma