jeg vil ikke have pizza jeg vil have pølssehorn

brevkassespørgsmål

jeg vil ikke have pizza jeg vil have pølssehorn

brevkassespørgsmål af
casper
9 år
Oprettet 2 år 5 måneder siden

jeg hade glædv mig til mad man det var pizza og jeg gad at have pølsehorn og det var en pizza jeg ikke kunni lige

Svar:

Hej Casper

Øv! Det er ikke særligt sjovt at få noget til aftensmad, som man ikke særligt godt kan lide. Især ikke, hvis man faktisk havde glædet sig til at skulle have noget, man synes er lækkert! Hvis det tit sker, at I får noget til aftensmad, som du ikke kan lide, kan det være, at du kan prøve at tale med dine forældre om det. Det kan være, at du kan få lov til at bestemme, hvad I skal have til aftensmad nogle gange. Det kan også være, at du kan have en ugentlig maddag, hvor du hjælper dine forældre med at lave noget mad, du godt kan lide.

De bedste hilsner
Marie

Nikitass billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål