Jeg kommer mindre

brevkassespørgsmål

Jeg kommer mindre

brevkassespørgsmål af
Mig
14 år
Oprettet 5 år 2 måneder siden

her den anden dag fik jeg et slag i skridtet og nu kommer jeg ikke nær så meget

Svar:

Hey Mig

Av og mere av. Det er bare ikke sjovt at få et slag i skridtet.

Jeg må indrømme at jeg ikke kan sige om slaget kan betyde at du ikke kommer så meget som du plejer. Hvis du har været øm efter slaget er du måske ikke helt så tændt som du plejer, og det kan være derfor du ikke kommer så meget som du plejer? Jeg kan ikke afvise at der kan være sket noget inde i kroppen, der betyder at du ikke kommer så meget som du plejer, men jeg tror nu ikke det er så sansynligt. Hvis du har smerter eller får smerter, og eller du bliver ved med at undre dig over at der kommer mindre, synes jeg du skal overveje at få det tjekket hos din læge.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål