jeg kan godt lide ham her, men er i tvilv om han også kan lide mig!?

brevkassespørgsmål

jeg kan godt lide ham her, men er i tvilv om han også kan lide mig!?

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 5 år 5 måneder siden

Der er den her dreng, han går 2 klasser over mig på min skole, vi er venner på snapchat og jeg kan ret godt lide ham. Jeg skrev det til ham og hans svar var bare "øhm okay, det kom bare meget ud af det blå". vi skriver tit sammen om alt, og ved ret meget om hinanden, jeg ved virkelig ikke om han kan lide mig. altså jeg har det lidt på fornemmelsen, fordi at han sender tit snaps af hans søde smil, og svare sådan dejligt og positivt på det jeg skriver til ham. please hjælp!.

Svar:

 Hej med dig,

Jeg kan godt forstå, at du synes, det kan være svært at vide, om han kan lide dig eller ej. Og jeg må sige, at jeg heller ikke har et svar på det.

Du skriver, at I tit skriver sammen og at han sender snaps til dig. Det kan sagtens tyde på, at han viser interesse for dig, og gerne vil kontakten med dig. Det er selvfølgelig ikke til at vide, om han har samme kontakt til andre piger.

Jeg kan også læse, at du har skrevet til ham, at du godt kan lide ham, hvilket jeg synes er super sejt, men at hans svar ikke var særligt afklarende.

Det jeg tænker, du kan gøre er, fortsat at have kontakt med ham, og at I kan prøve at ses. Når man ses kan man nogle gange bedre fornemme, hvordan den anden har det med en. Samtidig kan det også vise sig, at han måske ikke er, ligesom når I skriver sammen.

Jeg håber, det var svar på dit spørgsmål.

Du er velkommen til at skrive igen eller komme i vores 1-1chat, hvor en rådgiver vil sidde klar til at chatte med dig, om lige det du har brug for.

De venligste hilsner,

Kathrine.

KathrineBs billede
Kathrine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål