Jeg er forelske ham meget

brevkassespørgsmål

Jeg er forelske ham meget

brevkassespørgsmål af
R
16 år
Oprettet 6 år 3 måneder siden

Jeg er forelske en dreng men jeg ved ik om han kan lide mig og jeg vil gøre alt for ham

Svar:

Kære du

Ja, det kan være svært at regne ud, om en dreng kan lide en.

Hvis du ikke tør spørge direkte, kan du prøve at begynde at snakke med ham. Så kan du se, om I har nogle ting til fælles, og om det virker som om, han gerne vil bruge tid med dig.

Hvis han gerne vil det, og I har snakket nogle gange, kan du spørge ham, om han vil være med til at lave noget sammen. Hvis I går i klasse sammen, kan det være lektier. Hvis ikke, kan du spørge ham, om I skal lave noget andet sammen, ud fra hvad I begge godt kan lide. I kan f.eks. se en film om noget I begge synes er sjovt, hvis han er glad for at skøjte, kan du invitere ham ud og gøre det, eller hvis I begge gerne vil høre noget bestemt musik, kan du spørge, om han vil lytte til det sammen med dig. Efterhånden som I lærer hinanden bedre at kende, kan det både blive mere tydeligt, om han kan lide dig, og det kan blive nemmere at spørge ind til, om han måske kan lide nogen.

Jeg håber, du kan bruge mit svar, og at I finder hinanden.

Venligst

Luna

Lunas billede
Luna fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål