Hårfarve

brevkassespørgsmål

Hårfarve

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 4 år 7 måneder siden

Hej jeg er en dreng på 13 og jeg er bange for at jeg aldrig får en kæreste fordi jeg har rødt hår mange pige foretrækker bare brunt eller lyst har?

Svar:

Hej Anonym

Jeg kan godt forstå du er bekymret. Når man er 13, og ikke har haft en kæreste, kan det nemt føles som om man er det eneste der ikke har haft en kæreste, og at det aldrig vil lykkes.

I virkeligheden er det de færreste der har haft en kæreste som 13-årig. Og du har virjelig mange år foran dig, hvor du nok skal finde dig en kæreste. For det der med det røde hår, er altså en skrøne. Der er masser af piger der er vilde med rødt hår, og der er masser af piger der er fuldstændig ligeglad med hvilken hårfarve du har. Det er nemlig dig, som i det der er indeni dig pigerne er interesserede i, og ikke din hårfarve. Så bare vær dig selv, og giv det tid. Der er helt sikkert også en kæreste der venter på dig.

Gode hilsner
Karsten

Karstens billede
Karsten fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål