Hvordan kommer jeg
brevkassespørgsmål af
Karsten
14 år
Hej jeg har onanenert i lang tid men har kun fået sæd 3 gange og er 15 år og gør det daglig hjælp mig og hvad kan jeg gøer for at komme noget jeg skal bruge eller noget andet jeg skal som bruge olie eller nogen plzz hjælp eller noget jeg skal se som noget bestemt porno

Svar:
Hej Karsten
Tak for dit spørgsmål! Jeg kan godt forstå, at du synes, at det er træls, at du ikke altid kommer, når du onanerer. Der er dog desværre bare ikke rigtig nogen "opskrift" på, hvordan man gør det. Det er simpelthen så forskelligt. Derfor tænker jeg, at du må prøve dig frem ift. hvad du tænder på, og hvad du godt kan lide. Det er dog ikke en dårlig idé f.eks. at købe en glidecreme eller lignende. Du kan også prøve f.eks. at onanere i badet eller lignende og se, om det er noget for tid. Du kan også overveje f.eks. at røre dig selv andre steder på kroppen samtidig med, at du onanerer. Porno er noget, som nogle tænder på, men husk på at virkeligheden sjælden er, som den fremstilles i porno, og at du finder porno fra sikre hjemmesider. Mange kommer dog også langt med f.eks. at forestille sig i deres hoved, at de f.eks. er sammen med én eller lignende.
Jeg håber, at du kan bruge mine forslag!
Med venlig hilsen
Dagmar