Hvor er hullet

brevkassespørgsmål

Hvor er hullet

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 3 år 4 uger siden

hej med jer

jeg har en kæreste og de sidste par gange har hun langt op til at havde sex men har ikk haft nogle kondomer. Men i virkeligheden er jeg bare bange for at jeg ikke kan finde det er rigtig hul. Der skulle være ret mange huller ved skeden

Svar:

Hey Anonym

Det lyder dejligt at du har en kæreste, og at I er så glade for hinanden, at I overvejer sex.

Det med hullerne vender vi tilbage til. Første skridt til at blive klar, er at få købt nogle kondomer. Så I kan passe på hinanden, på den måde, så se lige at få det på plads.

Piger har tre huller som er godt at kende forskel på. Det er heldigvis ikke så svært.

Hvis du forestiller dig at din kæreste ligger på ryggen, og du sidder mellem hendes ben, så er det første hul du møder urinrøret. Det er meget lille, ligesom åbningen på din penis. Så det er slet ikke lavet til at der skal noget derind.

Fortsæt længere ned mod madressen, og så kommer du til næste hul, som er igangen til skeden, som er det du kalder "det rigtige".

Fortsætter du længere ned mod madressen, møder du sidste hul, som er numsehullet. Det ligner dit numsehul, så du kan overveje at tjekke hvordan det ser ud, ved at tjekke dit eget med et lille håndspejl.

Det er rigtig godt at du prøver at forberede dig på den her måde. Men den vigtigste forberedelse er at tale med din kæreste om din bekymring. Sex er noget de tager øvelse, ligesom alt andet. Din kæreste har med garanti lige så mange tanker, som du har. I hjælper både hinanden og jer selv, hvis I tør tale om det. At tale om sex er også en meget stor del af at øve sig. De et er nemlig vigtigt at lytte til hvad den anden føler,  og har lyst til. Samtidigt er det vigtigt at fortælle hvad man selv synes er rart, så jeres sex bliver dejligt for jer begge to.

Håber svaret kan bruges.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål