Hvidt væske ud fra penis
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej. Her til morgen skulle jeg lige tisse, og jeg kunne mærke jeg ikke kunne få presset den sidste tår ud, jeg trækker min forhud tilbage og ser det samme der kommer noget hvidt væske ud fra mit penishul.
Jeg har ikke været sammen med en i 9 Måneder, og jeg har ikke kunne mærke nogle ting omkring nogle sexsygdomme. Hvad kan dette være?

Svar:
Hej med dig,
Mange tak for dit spørgsmål.
Umiddelbart lyder det som om at det kunne være en smule sæd. Det kan være du har haft en "våd drøm" og derfor har haft lidt sæd i dit urinrør.
Det lyder fredeligt, så du kan være ganske rolig.
Uanset hvad så er det altid en god ide at få tjekket om det kunne være en kønssygdom (på trods af at du ikke har sex med en i 9 måneder).
Jeg håber du kan bruge mit svar, ellers er du velkommen til at skrive ind igen.
De bedste hilsner
Morten
Læge