Holder længe i sengen
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej, Jeg har nu haft sex med en fyr et par gange over nogle måneder, de første par gange tog det ca 20-30 min. Men her de 2 sidste gange har det taget meget længere tid sådan måske 45 min fra vi starter med forspil til han kommer. Og jeg kan ikke lade vær med at tænke på om det er fordi han synes det er dårligt sex eller ikke tænder på mig og derfor har svært ved at komme?

Svar:
Hej med dig
Tak for dit spørgsmål. Der kan være rigtig mange forskellige årsager til, at det er forskelligt hvor lang tid det tager at komme under sex. Både for mænd og kvinder kan der være forskellige ting der har indvirkning - og det har sandsynligvis ikke noget med dig at gøre eller med at han synes jeres sex er dårlig. Der kan f.eks. være personlige ting der spiller ind. Måske har han følt sig lidt stresset eller der er noget der fylder meget i hans tanker lige for tiden, så det tager lidt længere tid for ham at komme. Det kan også være, at han er så vild med være sammen med dig, at han gerne vil have det skal vare så længe som muligt. Du kan prøve at lægge mærke til, hvordan han ellers agerer, mens I har sex. Du kan f.eks. lægge mærke til, om han virker til at være meget tændt og mærke efter, om det føles som om at der er god kemi mellem jer og at det føles rart og godt. Skulle det være tilfældet, at den her fyr har sværere ved at komme under sex, fordi han ikke er lige så tændt, som han var i starten, så vil du højst sandsynligt også kunne mærke det på ham, på andre måder.
Hvis du bliver ved med at gå rundt med en usikkerhed omkring, om han er begyndt at tænde mindre på dig. så synes jeg det vil være en god idé. at prøve at snakke med ham om det. Hvis du synes det er svært at få taget hul på samtalen, kan du prøve at starte med at spørge ham, om der er noget bestemt han tænker meget på lige for tiden eller lignende - selvfølgelig formuleret på din egen måde. Derefter kan du prøve at sætte ord på den usikkerhed du går rundt med. Han er højst sandsynlig slet ikke klar over, at du har det sådan, så derfor vil det være rigtig godt at få fortalt det til ham og få snakket med ham om det.
Jeg håber mine tanker har givet dig noget du kan bruge.
De bedste hilsner
Freja