Hjælp, jeg sidder fast
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej folk jeg har et problem, jeg har nået puberteten, og jeg vil gerne vide, hvordan jeg kan onanere, jeg har hørt nogle folk de taler om onanere og jeg vil gerne vide, hvordan man gør det

Svar:
Hej med dig.
Det er meget individuelt, hvornår man begynder at onanere. De fleste drenge begynder at kunne få udløsning, når de er mellem 13 og 15 år. Det er derfor slet ikke unormalt, at du ikke er begyndt at onanere endnu, når du er 13 år gammel.
Det er også meget forskelligt, hvordan man onanerer. De fleste holder om pikken og kører hånden frem og tilbage på den. Men for de fleste kommer det helt naturligt, når man finder ud af, hvad man selv synes er rart. Det er slet ikke noget, du behøver at have travlt med at finde ud af. Det er selvfølgeligt helt naturligt, at du er interesseret i onani og hvordan man gør. Du kan læse mere om onani og hvordan man kan gøre her.
Jeg håber, at du kunne bruge svaret.
Med venlig hilsen Signe M.