Hjælp!!!

brevkassespørgsmål

Hjælp!!!

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 3 år 4 uger siden

Hej

Har altid fået afvide jeg ikke må have fremmed på min snap osv.... Jeg synes det er pisse ireterende for jeg lære aldrig nogle nye at kende, så jeg brød reglerne og begynde at snakke med nogle og de er pisse søde men kan jo som sådan ikke være venner med dem... Hjælp...

Svar:

Hej dig.

Først vil jeg gerne sige, at jeg godt kan forstå din frustation. Du nævner ikke, hvem der har fortalt dig, at du ikke må have fremmede på din snap, men jeg antager at det enten må være dine forældre eller skolen som har fortalt dig det.

At have fremmede på sin snap, er der som sådan ikke noget galt i. Det der er det vigtige er hvordan man har kontakt sammen. Nogle unge har desværre oplevet bl.a. at blive presset til at sende nøgen billeder eller på anden måde få overtrådt nogle personlige grænser. Jeg kan forstille mig, at dem der har fortalt dig, at du ikke må have fremmede på din snap, forsøger at beskytte dig for det. Måske kan I tale om hvad der skulle til, for at du må møde nye mennesker på snap. Så alle er trygge ved at du møder andre på snap.

En anden ting jeg høre dig sige, er at du gerne vil skabe nye relationer. Det er selvfølgelig svært i disse Corona tider, men jeg kan ikke lade være med at tænke, når verden vender tilbage til det normale igen. Så kunne det måske være gennem sport eller andre former for fritidsaktiviter du kan møde nye mennekser.

Jeg håber du kan  bruge mit svar.

Venlig hilsen

Fabienne fra Cyberhus

Fabiennes billede
Fabienne fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål