Hjælp mig

brevkassespørgsmål

Hjælp mig

brevkassespørgsmål af
Olle1234
13 år

Gad godt prøve sove nøgne har læst at det er helt vidt dejligt. Men er bange for at mine forældre ser min ting, fordi at jeg er meget utilpas med at visse den, der er begyndt at være en stor busk der nede

Svar:

Kære dig,

Der er mange, der synes, det er rigtig rart at sove nøgen - især når det er rigtig varmt, som nu :) Jeg kan godt forstå, du er lidt utilpas ved at dine forældre måske ser dig nøgen, det tror jeg mange unge kender til, det kan godt være lidt akavet. De fleste forældre synes dog ikke, det er så akavet eller mærkeligt, hvis det kan gøre dig mere rolig. Måske du kunne sige til dem, at du altså sover nøgen, så de skal lige banke på, inden de går ind? Måske du også lige kan have et par underbukser liggende ved sengen, hvis det gør dig mere tryg.

Jeg håber, du kan bruge mit svar!

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål