Hej

brevkassespørgsmål

Hej

brevkassespørgsmål af
Emil
15 år

Findes der dating sider på 15+

Svar:

Kære dig

De største datingsider har alle en aldersgrænse på 18 år. Dette har de højst sandsynligt for at beskytte deres brugere, men nok også for at sælge siden som en dating side for unge og voksne. Jeg kan derfor ikke hjælpe dig med at finde en datingside til dig.

Til gengæld kan man heldigvis sagtens møde folk på andre måder, både over nettet og i virkeligheden. De sociale medier giver god mulighed for at møde nogen, også nogen man ikke kender i forvejen, måske det kunne være noget for dig?

Jeg håber, du kan bruge svaret, selvom jeg ikke kunne hjælpe dig så meget.

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål